Książki dla dzieci, które musicie MIEĆ



Dziś bardzo krótki post na temat książek, które warto kupić dziecku.
 Zawierają one nie tylko ładne ilustracje, ale przede wszystkim piękną treść, którą możemy interpretować dziecku na wiele różnych sposobów.
To od nas rodziców, zależy jakie przesłanie będzie niosła każda z nich.  


 1. Mysz, która chciała być lwem
Cudowna historia małej, z pozoru nikomu nie potrzebnej myszki, która poprzez brak pewności siebie, myślała że nikogo nie obchodzi.. Co wydarzyło się później? No coż.. musicie przeczytać sami..:) Dla dziecka od 3 lat do.... chyba nie ma zakresu:)




2. Trzymaj mnie mocno
To chyba moja ulubiona pozycja...Wzruszająca, pełna miłości i oddania. Bardzo dobrze tłumaczy miłość, zaufanie i przyjaźń międzyludzką. 
Ta książka będzie najlepszą (z tych trzech pozycji)  dla 2,5 latka do 6 - 8 roku życia, choć tak jak pisałam wyżej, przedział wiekowy jest tylko umowny...:) 



 3. Cudowna wyspa dziadka
To z pewnością najbardziej dojrzała pozycja z listy. Mogą ją czytać 3 latki, 5 latki, a także 10 latki, nawet dorośli. Przedstawienie przemijania, pamięci, miłości i tęsknoty. Tu jest wszystko...:)


Cudowne pozycje książkowe, które są idealnym pomysłem świątecznym, dla dzieci w każdym wieku... Myślę, że nawet, MY dorośli, znajdziemu w nich swoje własne przesłanie i odrobinę refleksji...
W sumie to nie nie wiem, kto bardziej kocha te książki.. ja czy mój syn?!
Polecam...:)
M.



Komentarze

  1. Książki zawsze super 😃 A tak nie na temat, piękny masz pierścionek 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki to prezent dla rodziców małego dziecka, który warto kupić gdy nie ma się pomysłu na podarunek. Zawsze się przydadzą w nieco późniejszym okresie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty