Kosmetyki do makijażu


Wyczekany post!
Moje kosmetyki do makijażu:)


Na początku, wybaczcie mi te przerwy na blogu, ale jesteśmy w ciągłych rozjazdach.. 
 Ciężko jest się wtedy skupić i napisać coś sensownego;)
Dlatego, moja prośba dotyczy też, tematów postów, jakie byście chcieli przeczytać. Możecie zrobić to drogą meilową: obrazkilaru@gmail.com lub w komentarzach. 

A teraz, słów kilka o kosmetykach. 
Mój makijaż, na przestrzeni roku, trochę się zmienił, a raczej czas jego wykonywania. 
Teraz musi być szybko, a efekt musi mnie zadowalać. 
Istotną rzeczą jest również ,utrzymywanie się go na twarzy. Dobrze, gdyby wytrzymał "macanie" synka :)  I właśnie, z  powodu tego "macania" nie zawsze go wykonuje. 
Przytulanie, łaskotanie, głaskanie-  zwyczajnie dziecko mi go "zjada". 
Gdy jestem w domu, często rezygnuję z malowania się w ogóle, co wcale nie jest dla mnie problemem, choć bardzo to lubię, dlatego jeśli już chcę  zrobić makijaż, używam:

1. Podkład - kolejna buteleczka, uważam, bardzo fajnego, niedrogiego podkładu od 
Rimmel Lasting 24
2. Korektor Pro Longer - rewelacyjny i niezastąpiony (choć, początkowo nie przypadł mi do gustu) od MAC 
3. Puder, który jest ze mną już długo SEPHORA Multi Smooth
4. Róż w kamieniu - MAX FACTOR
5. Nowy tusz do rzęś - rewelacja! - polecam - BOURJOIS - Volume reveal (idealny po tygodniu).
6. Paletka do powiek ZOOEVA - Naturally Yours - idealne odcienie, na co dzień i wieczór. Jedynym minusem jest jej wielkość.. Niestety, nie jest zbyt kompaktowa, szczególnie na wyjazdy.. i nie ma lusterka, co jest dla mnie minusem:/
7. Do brwi używam różnych rzeczy, teraz akurat z firmy LOVELY. (wykonuje też samodzielnie henne brwi- okazuje się to banalnie proste)
8. Kuleczki rozświetlające z WIBO
9. Błyszczyki matowe Milion dollars od WIBO - bardzo je lubię!

Kosmetycznie jest minimalnie i bardzo to lubię. Często używam tylko podkładu, tuszu do rzęs, różu. Mam swój ulubiony bronzer, od Piere Rene, ale aktualnie go nie używam. Myślę, ze niebawem w cieplejsze dni, zamienię róż, właśnie na niego. 
Aktualnie, to są moje "mazidła", które zabieram ze sobą i po które zazwyczaj sięgam :)
A jak to jest u Was? 

Komentarze

  1. Uwielbiam Wibo! W zasadzie większość ich kosmetyków się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te których używałam również mogę polecić, jedynie tusze do rzęs, u mnie się nie sprawdzają..

      Usuń
  2. Nie ma chyba kobiety, która nie posiadałaby żadnych kosmetyków do makijażu. Osobiście jestem wielką zwolenniczką kosmetyków do makijażu z https://eveline.pl/kosmetyki-do-makijazu i jak dla mnie są one wręcz niezbędne. Tym bardziej, że ja się codziennie rano maluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty