Pomysły na prezenty dla dziecka 12 +


Wybór zabawek jest tak ogromny, że zdawałoby się, że na pewno "coś wybiorę". Wkraczając jednak do sklepu i widząc ilość ludzi krążących z takimi samymi myślami, jak nasze, plan szybkich zakupów ulega "małej zmianie".
Nie mamy pojęcia co wybrać...
Wszystko wydaje się być super, albo i na odwrót.
Mimo, że zabawek jest mnóstwo, większość z nich jest bardzo słabej jakości, wystarczy jeden upadek i po samochodzie. 
Poniżej przedstawiam Wam listę prezentów, która może spodobać się Waszym pociechom, a może i Was zachwyci.
Wszystkie z nich mamy, albo planujemy kupić na tegoroczną gwiazdkę.

***

1. Piesek do ciągnięcia - czyż nie jest uroczy?
 Gdy pokazałam go mojemu dziecku w internecie od razu się bardzo ucieszył, a na twarzy pojawił się wielki uśmiech.
 Aktualnie jesteśmy na "etapie piesków" - każde szczeknięcie wywołuje zachwyt i jest słyszalne z bardzo daleka. Każdy piesek jest śliczny, cudny i do przytulania. 
Mam nadzieję, że Chrzestnej uda się go zamówić:) 
Znajdziecie go tutaj: piesek
(tylko proszę, nie wykupcie całego zapasu;))





2. Zwierzątka - figurki.  Moje dziecko uwielbia zabawę farmą, i figurkami zwierzątek. Spędza przy tym dużo czasu. Wkłada, wyjmuje, naśladuje głosy. 
To najlepsze zabawki, jakie udało mi się mu kupić. Znajdziecie je w Smyku z firmy Schleich. 
Są świetnej jakości - przykładowe tutaj



Schleich, figurka Klacz Trakeńska - Schleich

3. Jak figurki, to i farma. Mamy tę z Fisher price, ale starszą wersję. Myślałam, że moje dziecko jest za małe, by się nią bawić... Myliłam się.
Jest idealna dla dziecka od 14 - 15 miesiąca, nawet do kilku lat.
Jestem bardzo zadowolona, że ją mamy.
 Nie znam dziecka, które nie chciało by się nią bawić. Do farmy dołączone są zwierzątka. Farma wydaje dźwięki.
Znajdziecie  ją tutaj: farma





4. Klocki. Mamy Lego Duplo, ale moje dziecko ma jeszcze trudności z budowaniem.
Mega bloks, są za to idealne.
 Łatwość wkładania i wyjmowania, sprawia, że świetnie się nimi bawi i widzę, że na coraz dłużej go wciąga ta zabawa. 
Wybór jest ogromny. 
Polecam szczególnie dla dzieci 12+. 


5. Ty teeny. Nie wszyscy zachwycają się tymi mini przytulankami z Ty, ale ja uważam, że są urocze. Zwierzątka charakteryzują się dużymi oczami,  które przyciągają wzrok dziecka. 
Wypełnione są mini kuleczkami, co powoduje że dziecko ma dodatkowe bodźce sensoryczne. 
Są małe i można zmieścić je do kieszeni, wziąć na wyjazd, na spacer. Ja nie mogę się im oprzeć. Mamy dwa, choć ostatnio żyrafka nam się gdzieś "schowała". Idealne jako dodatek do prezentu.
Dostaniecie je w smyku:) Ty teeny





6. Książki to nieodłączny element zabawy mojego dziecka. Teraz jesteśmy na etapie pokazywania, szukania elementów w książce "pokaż kotka, pokaż pieska itp". Lub to my - rodzice mamy zgadywać. 
Zwierzątka na wsi - wydają dźwięki  i mają twardą okładkę. Myślę, że nawet maluszkom, które nie mają roczku się spodoba.
Rok na wsi to pozycja gwiazdkowa. Mnóstwo zagadek, co, gdzie jest oraz ulubione zwierzątka wiejskie:)












7. Coś dla przyszłych kucharzy:) Mamy ten zestaw w domu i lubimy. Jest drewniany, dobrze wykonany, zajmuje bardzo mało miejsca, gdyż jest płaski, a nie jak większość w 3D.
Są w nim marchewki, makaron, nawet stek. Widelec, nożyk, talerz no i menu.
Mnóstwo możliwości do zabawy.
Polecamy. Firma Goki klik

                              
  8. Układanki i  gry wciągają na coraz dłużej moje dziecko. Zaczyna się interesować puzzlami.
Te poniżej są na liście od Mikołaja:) 
Znajdziecie je na przykład:  tutaj




Memory to fantastyczny pomysł na pierwszą grę dla dziecka. 
Uczy pokazywania i zgadywania przedmiotów, zwierzątek, roślinek, ale także ćwiczy pamięć i nakierowuje na myślenie logiczne i segregowanie. 
Te poniżej są drewniane od firmy Goki klik , ale możecie wybrać jakiekolwiek. 
Ważne, by te pierwsze, zawierały  proste obrazki, łatwe do odgadnięcia:)


Colorino Junior to gra dla większych, ale też mniejszych dzieci. 
Uczy rozróżniania kolorów, segregowania, przy czym również cierpliwości i skupienia:)
Coś jest takiego w tej grze, że dzieci zwyczajnie lubią wkładać kolorowe kółeczka w miejsca do nich przeznaczone, czyli do plastikowej tacy.



Znalezione obrazy dla zapytania COLORINO GRA


Pudełka od Janod mamy odkąd Tymon ma 6 miesięcy. 
Minął rok, a ciągle są w użyciu. 
Układanie i burzenie -  które dziecko tego nie lubi?
Uczymy się cierpliwości, rozróżniania wielkości.. :) 
Pudełka są dostępne w różnych wersjach i kształtach.





Nawlekanki, to coś co może spodobać się każdemu dziecku.
My mamy z Lidla i mimo, że moje dziecko należy do tych energicznych, to bardzo je lubi. 
Znalazłam na internecie podobne z farmą i myślę, że Tymkowi bardzo by się spodobały.
Dodatkowo wyposażone są w patyczek, który ułatwia nawlekanie ( co jest bardzo, istotne dla małych rączek). 
Znalazłam je tutaj



Coś dla fanów motoryzacji: drewniany prosty garaż. Ma za to możliwość chowania i wyciągania samochodzików, co jest istotą zabawy dla małych dzieci. W końcu to najlepsza frajda:)
Nasze zamówienie do  Mikołaja:)
Znajdziecie go w IKEA. 

Podobny obraz



***


Kupując prezent dla dziecka, przemyślcie go.
 Nie kupujcie czegoś, czym się nie bawi, w końcu to jemu ma sprawić największą radość:)
Powodzenia:) 
***

Piszcie mi o swoich typach prezentowych;):)














Komentarze

  1. Ja dla dziecka koleżanki jak miało urodziny nie chciałam kupować nic takiego oklepanego. Zdecydowałam się na fajny prezent z https://4gift.pl bo dziecko w sumie cieszy się ze wszystkiego, ale jak dostanie coś innego to na pewno będzie dłużej się takim prezentem bawiło. Jak dla mnie jest to bardzo fajny sposób na zróżnicowanie prezentów z różnych okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość ludzi stawia na wygodne zakupy w sklepach internetowych, ale można także oczywiście samemu zrobić fajny prezent, co o tym myślicie? Może inspiracje od https://haribi.pl/blog/sklep-z-zabawkami/jakie-sa-najlepsze-zabawki-dla-twojego-dziecka też wam się przydadzą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś praktycznego? Solidne buty dziecięce może też się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. W przypadku dzieci to ja raczej nigdy nie miałam problemu jeśli chodzi o prezenty. Gorzej bywało jak miałam wybrać upominek dla mojego mężczyzny. Jednak jak kupiłam mu papierośnicę https://forhim.pl/22-papierosnice to stwierdziłam, że taki upominek będzie jak najbardziej mu odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem przekonany, że w przypadku prezentów dla dziecka to raczej nikt z nas nie powinien mieć problemów gdyż jest cała masa różnych rzeczy które można wręczyć. Ostatnio również w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-babci udało mi się nabyć bardzo fajny prezent dla mojej babci gdyż wiem, że ona takie rzeczy bardzo lubi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty