Hello World!

WITAJCIE!!!:)

                                          

Pisząc tego posta, jednocześnie się z Wami pierwszy raz witam na tym blogu. 
Dzień dobry, dzień dobry, albo raczej dobry wieczór, bo wybiła właśnie 21. 
Pierwsze posty są chyba najtrudniejsze.. a może najłatwiejsze? bo przecież wystarczy naszkicować czytelnikom tematykę blogu i zrobione. Natomiast następne wpisy powinny nieść za sobą jakąś konkretną treść. W końcu czytamy blogi,  reportaże w jakimś celu.. 
Myślę że się ze mną zgodzicie:)
Tym samym, w pewnym stopniu Was rozczaruje, ale, mam nadzieję, nie do końca:) 
Muszę przyznać, że nie mam konkretnego pomysłu na bloga. Trochę się tym martwię, bo zewsząd dochodzą mnie głosy,że na bloga pomysł mieć trzeba. To się okaże. 
Jedyne , co wiem,to to, że będzie się tu wiele działo. Powieje też czasem nudą, monotonnością, ale w takiej pozytywnej formie. 
Chciałabym podzielić się z Wami tym co mnie zaskakuje, raduje i przeraża w życiu codziennym i w byciu mamą. Uwierzcie mi że trochę tego jest:)Mam plan pisać codziennie!!! Szaleństwo!!  
Mam nadzieję, że tak jak ja i Wy będziecie czerpać z tych wpisów pozytywną energię,pomysły, inspiracje.  Liczę też na Wasze komentarze, bo to one tworzą prawdziwego, wartościowego bloga. Ja też chcę od Was czerpać siły!!!:)





Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem :) Miło, że oprócz instagrama będziesz dodatkowo tworzyła bloga :) Jestem rękami i nogami za tym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niby cisza na blogu bo 24h jestem dla syna. Mysle ze za kilka miesięcy wrócę , bo chce wrócić �� Za Ciebie trzymam kciuki ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, mam nadzieje ze będziesz do mnie zaglądać.

      Usuń
  4. Trzymamy z Martynką kciuki za nowy projekt :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje obrazki od jakiegoś czasu. Są takie proste i słodkie, piękne :) powodzenia, rozwijaj bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w prowadzeniu bloga, na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty