Aktualna pielęgnacja ciała i włosów

Pielęgnacja ciała to moja słabość. 
A raczej kupowanie kolejnego balsamu lub żelu pod prysznic...
Uwielbiam kąpiele i piękny zapach skóry tuż po..  
I jak tu nie skusić się na kolejny cudowny zapach??
Aktualnie używam:
1. Jak zawsze - niezastąpione masło SHEA
Idelaane dla mnie do nawilżania ciała i twarzy zimą. 
Polecam. 


2. Balsam, który towarzyszy mi od jakiegoś czasu, to z OrganicShop. Niestety, ale dla mnie, mimo fajnej konsystencji balsamu, jest zdecydowanie zbyt słabo nawilżający, szczególnie jeśli macie suchą skórę:)
3.  Peeling dostałam niedawno od koleżanki, jeszcze nie używałam, ale pachnie pięknie. 



 4.Całkiem dobrym balsamem okazał się ten z EVREE. Kupiłam go w wakacje na suchą po opalaniu skórę i przynosił mi sporą ulgę.

Co do włosów.. 
1. Ostatnio pokazywałam Wam w nowościach produkty z Loreal z serii Botanicals.. Okazały się być całkiem, dobre. Szczególnie ta esencja z pipetką. Zmienia włosy w gładkie i odżywione. Maska też działa, ale trzeba uważać bo obciąża włosy.. No i zapach.. jest bardzo ziołowy i intensywny. I tak.. utrzymuje się bardzo długo.




2. Świetną maską do włosów, w której działanie nie do końca wierzyłam, jest Czarna marokańska przeciwko wypadaniu włosów. Znajdziecie ją tutaj. Ale nie to jest w niej najlepsze. Mam wrażenie i praktycznie jestem pewna, że wzmocniła moje włosy i szybciej rosną. Po jej użyciu włosy są bardzo gładkie i pachnie męskimi perfumami.


3. Ostatnimi produktami do włosów są tak zwane, dodatki. Niby potrzebne, ale nie zawsze o nich pamiętam. Mgiełka z Loreal.. nie wiem czy coś robi... Ładnie pachnie i minimalnie wygładza.. Co do nabłyszczenia, niestety nie widzę żadnego. 
Olejek z Loreala lubię. Jednak w zależności od tego jak go użyje, takie widzę efekty. 
Co to oznacza? 
To, że w moim przypadku, olejek muszę stosować na mokre włosy. Stają się one gładkie i miłe w dotyku. Przy nakładaniu go na suche, nie widzę żadnych efektów. 

Czy kosmetyków jest dużo??
Czy przesadzam z ilością? 
Jak sytuacja kosmetyczna przedstawia się u Was? 

Komentarze

Popularne posty