Powrót do formy - zasady diety, postanowienia


Dziś napiszę Wam, o swoich postanowieniach, czyli "co z czym się je".

Myślę, że takie posty, są motywujące, przynajmniej dla mnie, więc jeśli nie Was, to siebie samą będę motywować :)

Jeśli masz coś zrobić jutro, zrób dzisiaj.. Znacie zapewne to powiedzenie. Jest ono baaaardzo prawdziwe, szkoda tylko, że tak ciężko się do niego dostosować... Dlatego ja, jestem zwolenniczką metody:rób wszystko małymi kroczkami, osiągaj małe cele, ale idź do przodu, nie poddawaj się i nie wycofuj.
Zgodnie ze swoimi zasadami, jakiś czas temu, zabrałam się za swoją dietę.


Ogólne zasady:
-pół litra wody z samego rana na czczo
- Śniadania oparte głównie na jogurcie naturalnym lub owsiance
- Pieczywo, tylko w ciągu dnia (minimalna ilość) 
- Kolacja bez chleba z dużą ilością warzyw, jajko sadzone, ewentualnie parówka
- Dużo owoców i sałatka w ciągu dnia
- Dużo kasz
- ćwiczenia - 15 minut dziennie -( jak się uda codziennie - jeśli nie, trudno) - staram się codziennie
- ograniczyć słodycze - na razie 3-4 razy w tygodniu mogę je zjeść

Tak prezentują się moje skromne wyznaczniki:)
Jak sami widzicie, nie rzucam się od razu na głęboką wodę. Wiem dobrze, że to nic nie daje. Jedynie rozsądek wygrywa.
Gdy masz roczne dziecko, często nie ma czasu na przygotowywanie posiłków, a ilość spalanej energii i cierpliwości, daje sygnał do mózgu," dajcie mi cukru!" Niestety..
Jednak, mam to szczęście, że szybko się regeneruje i motywuje do działania:)
 Wiecie co mi jeszcze pomaga? Zdjęcia sprzed ciąży. Motywują mnie do zmiany.
Za późno zaczęłam? Tak naprawdę zrobiłam to już dawno, ale ograniczałam wszystko bardzo powoli. Teraz, przyszedł czas na podkręcenie tempa:)

A jak wygląda to u Was?



Komentarze

  1. Też się zabieram za siebie :) Pierwsze treningi już za mną (cudem chyba je przeżyłam ;) Postanowienia żywnościowe podobne do Twoich i tak, zdjęcia z przed porodu i filmiki bardzo motywują ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty