Nocniczku nakryj się!


Kiedy zacząć te przygodę?.Czy 9 miesiąc to nie za wcześnie?? A może za późno? Jak zacząć? 
Te i inne pytania zaprzątają moja głowę już od jakiegoś czasu. Podejrzewam, że nie tylko moją, bo innych mam również, szczególnie jeśli ich dzieci są w podobnym wieku. 
Mój syn niebawem skończy 10 miesięcy i uważam, że należy już zacząć przyzwyczajać się do  Pana Nocnika. Jaki jest plan? 
 Od czego zacząć przygodę z samodzielnym siadaniem na nocnik?

Pierwszą rzeczą i najważniejszą wydaje się kupić nocnik. To też, podejrzewam, będzie najprostsze.
Kolejnym punktem na mapie "znajdź i skorzystaj" będzie wpatrywanie się w dziecko . 
Najpierw jednak wypadałoby nakarmić człowieka, poczekać i wypatrywać"czy to już".  Jeśli wszystkie znaki na niebie wskazują, że"coś" się zbliża, biegniemy do łazienki, zdejmujemy pieluchę i "załatwiamy sprawę".  

Taki jest plan. 
Plany czasami zawodzą. 

Można:
a) nie zdążyć
b) Nie chcieć usiąść
c) "sprawa" może wylądować nie tam gdzie trzeba

Jestem przygotowana. Zwarta i gotowa. Niebawem zaczynamy.
Damy znać o naszych postępach( jeśli będzie się czym chwalić).

Jeśli macie niezawodne metody do tej metody, dzwońcie, piszcie lub zostawcie komentarz! :)

Komentarze

  1. Myślę że z nocnikiem nie ma co zwlekać moja bratowa co chwilę odkladala naukę na później i skończyło się tak że jej córka mając trzy lata dalej biegała w pampersie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego bym nie chciała. Zobaczymy jak będzie nam szło:) Może szybko i bez większych problrmów?:) Oby:) Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty